Suzuki > Supersport > GSX-R 1000 ABS / R

Own The  Racetrack - přicházejí nová Suzuki GSX-R 1000 a limitovaná GSX-R 1000 R.
   3 dekády a milion prodaných kusů řady GSX-R jsou minulostí a 6.generace GIXXR zcela nově definuje co znamená být nejlepší v kategorii Top Performance Bike. Je ztělesněním životní práce a profesních ambicí inženýrů továrny Suzuki, můžů, kteří milují jízdu a závodění, s cílem vrátit GSX-R 1000 titul krále sportovní třídy.
   Nejvyšší výkon, brutální akcelerace a přitom hladký a efektivní chod motoru. Kompaktnost, aerodynamika a lehké ovládání. To vše je nová GSX-R 1000. K uskutečnění tohoto plánu byly využity zkušenosti z dlouholeté nadvlády v závodech produkčních motocyklů, jakož i patentované technologie vyvinuté v závodech Moto GP.
   Suzuki loni představila koncept tohoto stroje a jak je vidět, moc se od něj současná produkční verze nezměnila. Suzuki jako první použila u motoru v superbiku variabilní časování ventilů SR-VVT - mechanický systém bez přídavné elektroniky nebo hydrauliky pro změnu načasování sání. Motor je takto odladěn tak, aby poskytoval vysoký výkon v nízkých a zároveň vysokých otáčkách a zůstává přitom stále technicky co nejjednodušší. Stejný efekt přináší také nová výfuková soustava vybavená systémem SET-A (Suzuki Exhaust Tuning Alpha)
   Nová GSX-R 1000 je dále osazeno nejmodernější elektronikou spolupracující s šestiosou inerciální jednotkou MIU a systémem Ride-by-Wire. Na výběr máte ze tří palivových map, desetistupňová kontrola trakce Motion Track TCS, ABS a na verzi R je i LaunchControl a obousměrný quickshifter.
   Suzuki s novou GSX-R 1000 pracovala ve větrném tunelu, kapoty poskytují co nejlepší aerodynamiku, palivová nádrž má proto nižší profil, aby se mohl jezdec více schovat za plexištítek a mohl se při tom dívat na novou LCD přístrojovku. Na základním modelu je černé písmo na bílém pozadí a u R modelu je to přesně naopak – bílá na černém. Osvětlení je celé s LED technologií.
   Rám a pérování nové GSX-R 1000 jsou také úplně přepracovány s cílem poskytnout řidiči špičkovou ovladatelnost a stabilitu. Model R je vybaven závodní vidlicí Showa BFF (Balance Free Front) a tlumičem Showa BFRC.


Technické parametry

Rok výroby2017
Typ motoru4-taktní vodou chlazený řadový čtyřválec s proměnným časováním ventilů
Zdvihový objem (cm3)998.8
Vrtání x zdvih (mm)76x55.1
Max. výkon (kW/PS)148,6/202 při 13 200 min-1
Max. kroutící moment (Nm)117,6 při 10 800 min-1
Spouštěčelektrický
Objem nádrže (l)16
Převodovka/sek.převod6 rychlostí / řetěz
Rozměry délka/šířka/výška (mm)2.075 / 710 / 1.150
Rozvor (mm)1.410
Světlá výška (mm)130
Výška sedla (mm)825
Pohotovostní hmotnost (kg)202 (203 R)
Odpružení předního kolaTeleskopická vidlice typu upside-down, vinutá pružina, olejový tlumič
Odpružení zadního kolakyvná vidlice, vinutá pružina, olejový tlumič
Brzdy předníkotoučová, dvojitá, (ABS)
Brzdy zadníkotoučová ABS
Pneumatiky přední120 / 70 ZR17 M/C 58W
Pneumatiky zadní190 / 55 ZR17 M/C 75W
Emisní norma EuroEURO 4
Barevné provedenímodrá, černá, červená
Cena (Kč)416 900 / 469 900
Dostupnostna dotaz
AkcePři koupi u nás získáte bonus ve formě doplňků dle vlastního výběru nebo slevy na motocykl.
Video 
Katalog Produkt info leták (anglicky)
Originální příslušenst

GSX-R1000 / r L7_1 GSX-R1000 / r L7_10GSX-R1000 / r L7_8GSX-R1000 / r L7_9GSX-R1000 / r L7_11GSX-R1000 / r L7_4GSX-R1000 / r L7_5GSX-R1000 / r L7_7GSX-R1000 / r L7_6GSX-R1000 / r L7_2GSX-R1000 / r L7_3GSXR1000-L7-15GSXR1000-L7-16GSXR1000-L7-17GSXR1000-L7-17GSXR1000-L7-18GSXR1000-L7-19GSXR1000-L7-19GSXR1000-L7-20GSXR1000-L7-21GSXR1000-L7-22