ECU tuning

Servis motoMotorová brzdaÚpravy na 25 / 35 kWDiagnostika, elektro
ECU tuningNáhradní dílyKontaktCeník servisu
    
Upravujeme palivové mapy pro motocykly Aprilia, Ducati, Gas Gas, Moto Guzzi,
 Moto Morini, Suzuki, KTM,Triumph, Piaggio a Vespa.
 
   ECU tuning - co je to ? Řídící jednotka motocyklu (ECU) má v paměti uloženy tabulky přednastavených hodnot palivové dávky vstřikování (předstihu zapalování) v závislosti na ostatních parametrech, nejčastěji úhlu otevření plynové rukojeti nebo podtlaku v airboxu. Pro tabulky s hodnotama se vžilo označení palivové mapy. Pomocí našeho hardware a software vybavení umíme obsah paměti stáhnout, individuálně změnit palivovou dávku (předstih) a výsledek nahrát nazpět do ECU. 
U kterých motocyklů umíme měnit podobu palivových map ?
Aprilia -
Caponord 1000, RST 1000 Futura, Atlantic 500, SR Max 125/300, RS4 125
Ducati - Monster 620, 800,900,1000, S4, SS 750/900, 998, 749, 999, 1098, 1198, MTS 1000/1100, Hypermotard 1100
Gas Gas - FSE 450, FSR 450
Moto Guzzi - V11 Sport, LeMans, Ballabio, California 1100 EV a novější, Quota 1100, Breva 750, Nevada 750, V7 Classic a Café, V7II, V9, Breva 1100, Griso 1100, Norge 1200 GT, Stelvio 1200, Griso 8V, Norge 1200 8V, Sport 1200 a Sport 1200 8V
Moto Morini - Corsaro, Gran Paso, Sport, 9 1/2
KTM - 990 Adventure/Duke/Superenduro, 1190 RC8, 690 Duke, SMC, Enduro, Supermoto
Triumph - 2-vál.America, Bonnneville, Speedmaster, Scrambler, Thruxton, Thunderbird 1600
       3-vál.Daytona T595/955i, Speed Triple 885,955, 1050, Tiger 800/800XC, 885,955, 1050,
      Sprint ST/RS 955 a ST/GT 1050, Rocket III
Suzuki - všechny modely 2004-2012 ( pouze přes Yoshimura Tuner)
Gilera,Piaggio, Vespa - 
Nexus 500, X9, Fly 125, GTS 125/300 

Možnosti při úpravě palivové mapy ?
- individuální nastavení bohatosti směsi v různých režimech chodu motoru, přesně podle
   požadavků zákazníka, stupně úprav motoru nebo specifických problémů
- stažení a zálohování stávající palivové mapy, kdykoliv je možný návrat k sériovému stavu
- nastavení činnosti přádavných zařízení ( vypnutí sériové lambdy nebo SLS)
- není nutné kupovat a instalovat žádná přídavná zařízení typu Power Commander, Rapid Bike apod.
- pomocí měření bohatosti při jízdní zkoušce s širokopásmovou lambda sondou před a po úpravě
   získáme reálnější výsledky než při měření na motorové brzdě
- výběr upravených map z obsáhlé databáze továrních i uživatelských verzí

ECU-DIAG2ECU-DIAG1ECU-DIAG3